У Парижі минув Тиждень високої моди сезону осінь/зима 2009-2010

У Парижі завершився Тиждень високої моди Haute Couture, який тривав лише 3 дні. Відомі французькі та італійські модельєри презентували на ньому колекції сезону осінь-зима 2009-2010.

 Відкрився тиждень пока-зом колекції у стилі 1950-х років Джона Галльяно для Дому Christian Dior. Галльяно не зрадив власним традиціям: сукні з розкішними спідницями, масивні капелюхи, вузькі жакети, витончена білизна. Основні кольори цієї колекції – червоний, рожевий, помаранчевий, жовтий, зелений та фіолетовий. Є й ансамблі з тваринними принтами: леопард, зебра.

Дизайнери Дому Valentino назвали свою колекцію “Молоді, крихкі та небезпечні”. Це був другий показ нових  творчих директорів марки Марії Грації Чіурі (Maria Grazia Chiuri) та П’єра Паоло Піччіолі (Pier Paolo Piccioli), які раніше займалися лінією аксесуарів бренду. Натхненні модою початку ХХ століття, дизайнери створили колекцію, яка базується виключно на чорному кольорі.

Разом з римським ательє були створені чорні мереживні туніки та сукні, а вершиною колекції можна назвати сукню-клітку з трояндами з чорної органзи.

Дефіле Дому моди Chanel, яке підготував 75-річний дизайнер Карл Лаґерфельд, відбувалося довкола гігантських макетів у формі флаконів парфумів Chanel № 5. Порівняно з білосніжними убраннями колекції минулого сезону колекція осінь-зима 2010 виявилася більш земною, із сукнями та костюмами у переважно синіх, сірих і теплих коричневих тонах. Перед показом дизайнер заявив, що “довге виглядає старим” і надав перевагу середній та короткій довжині. На завершення показу замість традиційного виходу нареченої з гігантського “флакона” з’явилася пара – наречений і наречена в білому.

Кристіан Лакруа презентував колекцію з 24 убрань, яка, на думку оглядача New York Times, може стати останньою для збанкрутілого Дому моди. Створювати новий одяг майстрові допомагали друзі-дизайнери, які не взяли за це ні копійки. По 50 євро за вихід на подіум отримали лише моделі.

Модельєр зізнався, що черпав натхнення на вулицях Парижа. У його колекції переважали чорний і темно-синій кольори: маленькі чорні пальто з накидками, сукні-пальто, короткі дзвоновидні спідниці, жакети і асиметричні вечірні сукні до підлоги з атласними бантами.

Всі значущі персони індустрії моди прийшли підтримати Лакруа. Оплески не змовкали протягом цілого показу.

Колекція з 21 образу, представлена у Парижі Ріккардо Тіши (Riccardo Tisci), творчим директором будинку Givenchy, зіграла на виграшному поєднанні чорного і білого із вкрапленнями соковито-червоного, кокетливого малинового і богемної позолоти, але виявилася вторинною. Знову підняті плечі, оксамит і напівпрозорі сітчасті ліфи, знову багата готична вишивка сріблястими нитками по чорному атласу, знову корсети і ланцюги – все це здалося гостям показу повторенням пройденого, зазначає FahionTime.

Колекція Haute Couture Джорджіо Армані виконана у спокійних, приглушених тонах, адже, за словами модельєра, створювалася під впливом чорно-білих фільмів. Хоча основним кольором показу був сірий, всі убрання сяяли від блискіток, які були одним з основних декоративних елементів. Перше ж убрання – сірий брючний костюм замовила собі Кейт Бланшет, присутня на показі.